Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Announcements
  • About the Journal
    • About
    • Directorio
    • Editorial Team
    • Frecuencia de publicación
    • Declaración de privacidad
    • Statistics OJS
    • Statistics Matomo
    • Fuentes de Ingreso
    • Publicidad
  • Números
    • Current
    • Archives
  • Envíos
    • Guidelines for authors
    • Normas de sección
    • Preparation of manuscripts
    • Aviso de derechos de autor y derechos de publicación
  • Políticas editoriales
    • Open access policy
    • Author Fee Policy
    • Double-blind peer review policy
    • Anti-plagiarism polic
    • Conflict of Interest Declaration Policy
    • Self-archiving policy
    • Digital Preservation Policy
    • Interoperability Protocol Policy
    • Ethics
    • Policy on the use of artificial intelligence
    • Licensing policy
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 3 No. 1 (2018): January-June

Vol. 3 No. 1 (2018): January-June

Published: 2018-10-18

Presentación

  • Editora invitada

    Ruth Roux
    • PDF (Español (España))

Estudios

  • Professional motivation and satisfaction of Mexican elementary school EFL teachers in a context of reform A phenomenological study

    Ruth Roux
    06-17
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • EFL university teachers’ perceptions of writing assessment training

    Elsa Fernanda González
    18-28
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • International academic mobility in the perception of students of English

    Martha Patricia Carranza de Mendoza
    29-35
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))

Essays

  • Contributions of cultural studies for the transformation of the Mexican educational system: reflections on the teaching role

    Jorge Luis Mendoza Valladares
    36-42
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Conjugation of Skills to learn in the development of university students

    Diana Guadalupe Garza Puente
    43-53
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))

Review

  • Globalization, internationalization and comparative education

    César García García
    54-56
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))

indices

Index

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

revistas

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español (España)

Keywords

Universidad Autónoma de Tamaulipas
Centro Universitario Victoria, CP 87149, Cd. Victoria, Tamaulipas.

Educiencia . Año 2024, Volumen: 10, Número: 1, enero-junio, es una publicación semestral editada por la Universidad Autónoma de Tamaulipas con domicilio en calle Matamoros SN, Zona Centro Ciudad Victoria, Tamaulipas, CP 87000; Telf. (834) 3181800 extensión. 2896. Página web:  https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/index  y correo electrónico : educiencia@uat.edu.mx, Editora responsable: Dra. Jeny Haideé Espinosa Barajas. Reserva de Derechos al Uso Exclusivo No. 04-2019-0225-1051-5200-203. ISSN electrónico: 2683-1791; ambos otorgados por el Instituto Nacional del Derecho de Autor. Responsable de la última actualización de este número: Dra. Jeny Haideé Espinosa Barajas. Fecha de la última modificación: 31 de octubre de 2024. 


EDUCIENCIA, de la Universidad Autónoma de Tamaulipas  tiene licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-Compartirigual 4.0 Internacional